Rólunk

Kik vagyunk mi?

A társaság alapítási célja és küldetése, hogy az alapítókhoz tartozó cégek, tevékenységek, értékesítési hálózatok egy cégcsoportba – holdinggá -szerveződjenek, hogy elősegítsék a közös tevékenységek szakszerűbb és költséghatékonyabb működését. 

A Holding alaptevékenysége a Dunavirág csoport létrehozása és irányítása. A csoporthoz tartozó cégek, partnerek, gazdasági, jogi és kereskedelmi működési feltételeinek biztosítása. 

A Floric Holding tevékenysége minden a Holding alaptevékenységen túli, az export-import virág és virág jellegű áruk nagykereskedelmet, belföldi kis- és nagykereskedelmi elősegítő egyéb tevékenység, szolgáltatás szervezése, lebonyolítása, végrehajtása. 

A Floric Holding Kft. a Dunavirág Partnerhálózat kezelője, üzemeltetője, elszámoló központja, képviselője és irányítója.

A kezelő feladata:

  • ​​a Dunavirág Partnerhálózat és a Dunavirág Centrum szervezése, működtetése, szabályozott és kiszámítható működési feltételek biztosítása.
  • az elszámolóház szerepkör betöltése
  • a társult tagok ösztönzése és felkészítése a magasabb szintű szolgáltatások használatára
  • a vállalt feladatok elvégzéséhez szakemberek és szakcégek bevonása
  • a fejlesztések megvalósítása a Fejlesztési Központon keresztül

Fejlesztési Központ

Szakértőkből álló csapatunk kívülről látja és elemzi a „virágos kereskedelmi szektor” helyzetét, működését. Tapasztalataikból könnyen felismerik a problémás folyamatokat, veszteségforrásokat, új lehetőségeket. Érzékenyek a külső gazdasági környezet változásaira és annak hatásaira.
Feladatuk, hogy a Dunavirág csoport kereskedelmi folyamatainak korszerűsítésére javaslatokat adjanak, termék– és termelés fejlesztéseket végezzenek, projekteket dolgozzanak ki és a szükséges források előállításában motiváltan vegyenek részt.

Partnereink számára átláthatóan, világos rendszerben mutatjuk meg azt az utat, amely a pénzügyi források „kasszájához” vezet.
​Szakembereink folyamatosan figyelemmel kísérik az aktuálisan elérhető és a közeljövőben meghirdetésre kerülő pályázatokat, hitelkonstrukciókat.
Hitelképes vállalkozások számára jelenleg is elérhetők az önálló, vagy vissza nem térítendő forrással kombinált hiteltermékek, azonban nagyobb léptékű fejlesztés csak abban az esetben lehetséges, ha ezt a vállalkozás mérlegében tükrözött pénzügyi helyzete lehetővé és indokolttá teszi.

Fontos, hogy a vállalkozás folyó évi mérlege, pénzügyi beszámolója a jövő évi célok figyelembe vételével készüljön el!
Ezért javasoljuk, hogy vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy munkatársainkkal együtt kidolgozhassák cége „fejlesztés barát” mérlegét.
Az eredményről, a lehetőségekről és a további lépésekről a megadott elérhetőségek egyikén Mi fogjuk keresni.
Ez a módszer a célszerűsége mellett, a vállalkozás adóterheinek optimalizálásában is nagy segítséget jelent!

Küldetésünk

A magyar gazdaság irányítás törekvése – összhangban az Európai Uniós folyamatokkal – a gazdasági környezet teljes átalakítása. Az intézkedések 2019-től 2021-ig tervezett kereteken belül zajlanak, ütemesen lépnek életbe és válnak az életünk elengedhetetlen
részévé. Az irányító hatóság szándéka ismert és elfogadott, de a teljes folyamatot átfogó és bemutató intézkedésekről keveseknek van ismerete. Megállapítható, hogy gazdasági szereplők részére – 2021-től teljesen „új világ” következik be. A megváltozott gazdasági környezetet kiismerni, alkalmazkodni és abban sikeresen és eredményesen részt venni nagy kihívás.

Minden kis és közepes vállalkozás számára jelentős megterhelést jelent az előírt adminisztrációs feltételek előállítása, a gazdasági- pénzügyi- jogi változások tudatos és
tervszerű beépítése az üzletmenetbe, a megnövekedő kockázatok feltárása és kezelése, a működési költségek csökkentése. Különösen érintettek a „virágos szektor” szereplői, mert sem ismereteik (és szándékuk) sem eszközeik nem voltak a felkészülésre, átalakulásra.

1. Adózási terület

  • A NAV az online rendszerek kötelező bevezetésével rálát az összes gazdasági eseményre, azt távolról megfigyeli, az adatokat gyűjti és hatékonyan fel tud lépni a vétkesekkel szemben.
  • A 2021-ben esedékes készletkezelési nyilvántartással bezárul a kör.
  • A cégeket több csoportba sorolják – a megfigyelések eredményein keresztül, a kevésbé megfelelőket szankciókkal kényszerítik a jogkövető magatartásra.
  • Komolyabb felkészülés (könyvelői tapasztalat) szükséges a NAV – val szembeni védekezéshez.
  • Az adószabályok változnak, korszerűsíteni kell a vállalkozási formákat, adminisztrációs gyakorlatot.

2. Pénzügyi- gazdasági terület

  • A készpénzforgalom teljeskörű korlátozása, jelentős költségekkel terhelése.
  • A banki eszközök használatának kötelezővé tétele, bankszámla forgalom, bankkártya terminál stb.
  • Fontossá válnak a kialakult (régi) és működő gazdasági kapcsolatok, melyek a pénzforgalom oldaláról is bemutathatóak, valamint a kockázatmentesek (különösen fontos ez a kereskedelmi termékek forgalmazásánál).a COVID-dal terhelt válság időszak után elsősorban a megmaradásért kell küzdeni, a fejlődés és fejlesztések távoli célokká válhatnak.

3. Finanszírozások területe

  • A hitelmoratórium lejártát követően szűkülni fog a bankok finanszírozási hajlandósága.
  • Szigorúbb feltételek és előminősítés válik gyakorlattá.
  • A kisebb forgalmú cégek kikerülnek a bankok látóköréből
    hamarosan „megérkezik a körbetartozások kora”, információk szükségesek a biztonsághoz üzletmenethez, melyet csoportszinten könnyebb és gyorsabb megszerezni.

A Floric Holding alaptevékenysége a Dunavirág csoport létrehozása és irányítása. A csoporthoz tartozó cégek, partnerek, gazdasági, jogi és kereskedelmi működési
feltételeinek biztosítása. 
A DUNAVIRÁG Bankszámla konstrukció lehetőséget biztosít számunkra, hogy Szakértőink és Szolgáltatóink által létrehozott minden pénzügyi-, gazdasági-, jogi eszközt a partnereink részére akár egyenként, akár komplex csomagonként, cégre szabottan rendelkezésre bocsáthassuk.
Fontosnak tartjuk : érdemes tervezetten megelőzni a „problémát” és a mielőbbi alkalmazkodást megkezdeni!
Ne legyenek illúzióink : a COVID időszak lejártát követően új gazdasági környezetbe találjuk magunkat, ahol – egyedül és speciális ismeretek nélkül – nehéz lesz kiigazodni,
boldogulni!

Felügyeleti szerveink

Gazdasági Versenyhivatal

1054 Budapest, V. Alkotmány utca 5.
1391 Budapest 62. Pf. 211
Telefonszám +36-1/4728900
E-mail: ugyfelszolgalat@gvh.hu

Pest Megyei Békéltető Testület

1119 Budapest, Etele út 59-61. II/240.
Telefonszám: +36-1/2690703
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

Szigetszentmiklós Város Jegyzője

2310 Szigetszentmiklós, Kossuth Lajos utca. 2.
Telefonszám: +36-24/505503
E-mail: jegyzo@szigetszentmiklos.hu

Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Felügyelőség

1135 Budapest Lehel utca 43-47.
1365 Budapest, Pf. 270.​
Telefonszám: +36-1/3297017, +36-1/2363900
E-mail: fogyved.pestmegye@pmkh.hu

Miért a sberbank?

A Sberbank a Dunavirág Partnerhálózattal való együttműködésben a virágboltok sikeréhez kíván hozzájárulni azzal, hogy speciális banki konstrukciókat és termékeket biztosít a virágosok számára. ​ A Sberbank Magyarország Zrt. (korábbi néven Magyarországi Volksbank Zrt.) az osztrák Sberbank Europe AG leányvállalata, lakossági-, mikro-, KKV- és nagyvállalati ügyfeleknek nyújt teljes körű banki szolgáltatást Magyarországon. A bank 1993 óta működik sikeresen a magyar piacon, 2013. november 1. napjától Sberbank Magyarország Zrt. néven. A bank fő részvényese a bécsi központú Sberbank Europe AG, mely 2012 februárja óta az orosz Sberbank 100 százalékos tulajdonában van. Az a tőkeerő, banki kultúra, pénzügyi tudás, termékismeret és elkötelezettség, amit a Sberbank képvisel, garanciát jelent a hosszútávú sikeres és stabil banki működésre. A Sberbank Europe csoport Európa 8 piacán van jelen: Ausztriában, Bosznia-Hercegovinában, Horvátországban, Csehországban, Magyarországon, Szlovéniában, Szerbiában és Németországban.