Programjaink
Nagyvállalati program
FELHÍVÁS A DUNAVIRÁG NAGYVÁLLALATI PROGRAMJÁBAN VALÓ RÉSZVÉTELRE
A DUNAVIRÁG Vállalaton belül a Partner Hálózat dinamikusan bővülő, Magyarországon és Ausztriában piacvezető Cégcsoporttá fejlődött. Exkluzív és felsőkategóriás szalonjaink – saját kreatív termelési háttérrel – képessé váltak nagyobb és egyedi igények kiszolgálására.
Együttműködés keretében a DUNAVIRÁG Vállalat hosszú távú szerződéseket köt Nagyvállalatokkal, mely keretében a Nagyvállalat rendezvényeire, központi megrendeléseire történnek – speciális feltételek mentén – termék szállítások, rendezvények dekorációjának elkészítései.
Az Együttműködésre támaszkodva a Nagyvállalat lehetőséget biztosíthat saját dolgozóinak és partnereinek egy-egy virágüzletben kedvezményes vásárlásra és/vagy a Nagyvállalat által megvásárolt DUNAVIRÁG AJÁNDÉKUTALVÁNY levásárlására.
A termékkör:
Elsősorban a Virágnaptár ajánlásával, a Vásártér Nagyvállalati ablakában bemutatott termékek kerülnek a programba. A termékeket a DUNAVIRÁG Fejlesztő csapata állítja össze. A termékek köre általában havonta, az adott időszakra jellemző eseményekre készülve változnak. Természetesen biztosítjuk a lehetőséget a konkrét igények kiszolgálásának is.
A termékkiszolgálók – résztvevők köre:
A programban kizárólag a DUNAVIRÁG Partner Hálózat kiemelt, felsőkategóriás üzletei vehetnek részt. A kiválasztottak neve, elérhetősége a Virágnaptárban kerül megjelölésre, mely minden hónapban kiküldésre kerül a szerződött Nagyvállalatokhoz.
Az együttműködés létrejöhet:
Az Együttműködési megállapodás megkötésével a Nagyvállalat hozzáférést kap az összes információs csatornához és részükre biztosított felületekhez.
Mellékletek:
Nagyvállalati Vásártér felületünk megtekintéséhez kattintson az alábbi gombra!
Regisztráció és használat
A Nagyvállalat és DUNAVIRÁG együttműködése a DUNAVIRÁG Nagyvállalati Programban!
- Együttműködési megállapodás megkötése (https://floricholding.hu/programjaink/)
Kérjük megjelölni hány darab önálló belépési lehetőséget kérnek.
Mi elvégezzük a regisztrációt és legyártjuk a megfelelő belépési adatokat, hozzárendelünk kedvezmény (kupon) kódokat, majd visszaküldjük a megjelölt ill. a kapcsolattartásra használatos e-mail-re. - Belépés a https://nagyvallalat.dunavirag.hu/ oldalra
Minden információ megtalálható a termékekről, üzleteinkről (szalonokról, átvevő helyekről stb.). Szalonjaink fejlesztések alatt, így az elérhetőségek és újabb helyek folyamatosan frissülnek. - Kiválaszthatják a személyes kapcsolattartásra vagy üzletlátogatásra alkalmasnak vélt szalonunkat, stúdiónkat. Helyben vagy a személyes kapcsolattartójával érvényesíthetik a kedvezmény -kuponokat. A Nagyvállalati programon túli egyedi és saját termékeink vagy normál igények is választhatóak.
- Az önálló belépésre jogosultak döntik el:
– a kuponok kifutó (egyszeri) vagy folyamatos állapotát
– a számlázás és fizetés menetét (számlázás központi vagy kuponok érvényesítői felé történjen ill. a kapcsolódó fizetéseket)
– kifutó kuponok esetén újabbak indítása - Segédletként minden Nagyvállalati Partnerhez hozzárendelünk egy központi kapcsolattartót is, aki személyesen, telefonon vagy e-mailen is segíti a lebonyolítást.
Aktuális Nagyvállalati ajánlatunk nagy méretű megtekintéséhez kattintson ide!
Virágnaptár
A DUNAVIRÁG Vállalat hónapról hónapra segítséget nyújt partnereinek az arculatuk folyamatos alakításához, üzleteik és kirakataik színvonalas berendezéseihez. Ezek mellett termékeket, színeket és kompozíciókat ajánl a trendek elemzései alapján.
Legfrissebb Virágnaptárunk megtekintéséhez kattintson az alábbi gombra!
Márkabolt
Florin Virág & Dekor
Termékeinket megvásárolhatjátok online webshopunkban is, melyet a megrendelés után pár nappal át is vehettek üzletünkben.
8500 Pápa, Deák Ferenc utca 1.
Nyitvatartásunk: Hétfőtől- Péntekig 9.00-17.00, Szombat 9.00-12.00
Telefontos elérhetőség: 06/30 288 0186
florinshop.hu
Partnermentő Csomag
DUNAVIRÁG VÁLLALAT Partnermentő csomag
Ahogy érzékeljük a világ 180 fokos fordulatot vett és a régi megszokott dolgok már nem úgy működnek. Változásra, változtatásra van szükség környezetünkben és üzletünk működtetésében is, ahhoz, hogy a változásokból vállalkozásunk pozitív eredménnyel zárhassa majd az évet. Vállalatunk Partnerei számára különböző, a mai változásoknak megfelelő partnermentő csomagokat készít elő.
Az egyik fő működési akadály a sok elfekvő kellék áru és alapanyag, mely gátolja anyagi tőkénk új befektetését, valamint foglalja a polcainkat az új, vevők által kedvelt áruk elől.
- Sok az 1-2 éve beragadt kellék készlete?
- Szeretne megszabadulni tőle?
- Szeretné frissíteni készletét, új trendeknek megfelelő kellékekkel dekorálni üzletét elkápráztatni vevőit?
A fenti problémák megoldására nyújt komplex megoldást a Dunavirág Vállalat a Partnerei számára.
Gyakorlati lépések:
- Partner felkeresi a Dunavirág Vállalat kijelölt személyét a programban való részvételi szándékát jelzi
- A Partner a következő e-mail címre elküldi az elfekvő kellékek listáját fotóval db számmal együtt és megjelöli a nettó beszerzési árát (mennyibe is került?)
- A termékek listáját a Dunavirág Vállalat részéről felelős személy átnézi, elszállítását átbeszéli a partnerrel (helyszín és időpont) és egyeztet az új kellékek vásárlásának maximális keret összegéről, a beszállított régi áruk közösen elfogadott bruttó (ÁFA-val növelt) értékben beszámításra kerül az új áruk számla értékébe.
- Az új kellékekről készült számla kifizetésének határideje, akkor amikor az új készletek a partner részéről üzletében eladásra kerültek. Ameddig ez a számla nem került kifizetésre további átutalásos számlára történő kellék vásárlás nem engedélyezett.
- egy – egy alkalommal történő kellek cserének mennyiségben igazodnia kell és összegében tükröznie szükséges az adott virágüzlet forgalmazási lehetőségét, vevőszámát és polcméreteit (raktárra és egyéb célokra nem használható a kellékcsere program)
Programba részt vehet az a vállalkozás
melynek,
- Érvényes Együttműködési megállapodása van a Floric Holding Kft.-vel
- a Dunavirág Vállalat által kínált eszközök mindegyikét használja:
- Vásártér
- A havonta megjelenő Virágnaptár színei -színkombinációi megjelenítése az üzlet kirakatában
- Külső megjelenés (bolti cégtábla vagy matrica kihelyezése)
- Használatban lévő partnerkártyával rendelkezik
Ügyviteli Rendszer
DUNAVIRÁG VÁLLALAT Ügyviteli Rendszere
Több éves fejlesztői munka eredményeként üzembe helyeztük a DUNAVIRÁG Ügyviteli Rendszert. A tesztidőszak a 2022.év december hó -ill. IV. negyedév – időszakának teljes körű ügyviteli feladatainak lerendezése volt, melyet a 2023.01.20. napján esedékes ÁFA bevallással lezártunk. 2023-tól Kiemelt partnereinknél komplexen működésbe lépett a Rendszer.
Milyen előnyöket biztosít Partnereinknek?
- Teljes körűen papírmentessé vált az ügyek intézése!
- Olcsóbb és korszerűbb megoldások pozitív változásokat hoznak az életünkbe!
- Az egymáshoz kapcsolódó eszközök és kisebb rendszerek használatával rengeteg időt, pénzt és energiát spórolhatunk meg. A komplex használat jelentősen növeli a vállalkozás hatékonyságát, pénzügyi eredményét.
- A feladatok sűrűjében – nehezebb napokon megeshet, hogy hibázunk. Az esetleges hibák gyorsabban megmutatkoznak, azok javítására még azelőtt sor kerülhet, hogy annak következményei lennének.
- Szakértőink távolról tudnak segíteni a felmerülő problémák megoldásában, tervezhetővé válik az üzletmenetünk, ezáltal optimalizálni lehet az adó és egyéb terheinket.
- Üzleteinkben a visszatérő, törzsvevőink örömmel fogadták az újdonságokat, online elérhető programjainkat, saját gyártású termékeinket.
Gyakorlati kérdések – miből is ez a komplex rendszer?
- Kiemelt Partnereink Vásárterünkön rendelik meg a nekik szükséges árukészletet. Az áruk elszállítása közben már a saját Vásárterükben azok megjelennek a helyi sajátosságoknak megfelelően ( árazva, leírással és képekkel kiegészítve), így az üzletben már a termék megérkezése előtt nyílik lehetőség megrendelések felvételére is. A termékek kipakolását követően nincs semmilyen készletkezelési vagy dokumentációs feladat, indulhat a szakmai munka!
- A termékösszetétel kiválasztásához, a polcok és kirakat elrendezéséhez támogatást nyújt a DV VIRÁGNAPTÁRA.
- Értékesítés – számlázás történhet számla kiállítással vagy pénztárgéppel. Számlázást a DV Központ által hitelesített és beállított online számlázó programmal végezzük. Ezekben az esetekben nem szükséges kinyomtatott számlákat, pénztárgépszalagot csomagolni a könyvelés részére.
- Dunavirágos cégeken kívüli beszerzés esetén sem kell papíralapon a számlákat megküldeni.
- A pénzügyi lebonyolítás a CIB Bank Dunavirágos költségmentes Bankszámlacsomagján keresztül zajlik, bankkártya terminálokat is Központunk biztosítja.
- Partnereink több vállalkozási formában, több céggel végzik tevékenységüket. Az új cégeket kompletten, üzemképesen, teljes eszközparkkal felszerelve és a cégek mindennapi használatára kiképezve kapják Partnereink.
Az Ügyviteli Rendszerünk folyamatos fejlesztés és bővítés alatt áll. Minden újonnan létrejövő eszközünk, programunk az Ügyviteli Rendszeren keresztül érhető el, használható fel.
Ki használhatja a DUNAVIRÁG Ügyviteli Rendszert?
Terveinkben szerepel, hogy a Kiemelt Partnereinken túl az Őket követő „Stúdió” besorolású Partnereinknek is biztosítjuk a lehetőséget.
A Partnerség feltételeit, a Partnerhálózati kategória besorolás módszerét megismerheti:
- florichoing.hu weblapunkon
- DUNAVIRÁG Centrumban személyesen
- DUNAVIRÁG MÁRKABOLT és Szalonokban