Programjaink

Nagyvállalati program

FELHÍVÁS A DUNAVIRÁG NAGYVÁLLALATI PROGRAMJÁBAN VALÓ RÉSZVÉTELRE

A DUNAVIRÁG Vállalaton belül a Partner Hálózat dinamikusan bővülő, Magyarországon és Ausztriában piacvezető Cégcsoporttá fejlődött. Exkluzív és felsőkategóriás szalonjaink – saját kreatív termelési háttérrel – képessé váltak nagyobb és egyedi igények kiszolgálására.

Együttműködés keretében a DUNAVIRÁG Vállalat hosszú távú szerződéseket köt Nagyvállalatokkal, mely keretében a Nagyvállalat rendezvényeire, központi megrendeléseire történnek – speciális feltételek mentén – termék szállítások, rendezvények dekorációjának elkészítései.

Az Együttműködésre támaszkodva a Nagyvállalat lehetőséget biztosíthat saját dolgozóinak és partnereinek egy-egy virágüzletben kedvezményes vásárlásra és/vagy a Nagyvállalat által megvásárolt DUNAVIRÁG AJÁNDÉKUTALVÁNY levásárlására.

A termékkör:
Elsősorban a Virágnaptár ajánlásával, a Vásártér Nagyvállalati ablakában bemutatott termékek kerülnek a programba. A termékeket a DUNAVIRÁG Fejlesztő csapata állítja össze. A termékek köre általában havonta, az adott időszakra jellemző eseményekre készülve változnak. Természetesen biztosítjuk a lehetőséget a konkrét igények kiszolgálásának is.

A termékkiszolgálók – résztvevők köre:
A programban kizárólag a DUNAVIRÁG Partner Hálózat kiemelt, felsőkategóriás üzletei vehetnek részt. A kiválasztottak neve, elérhetősége a Virágnaptárban kerül megjelölésre, mely minden hónapban kiküldésre kerül a szerződött Nagyvállalatokhoz.

Az együttműködés létrejöhet:
Az Együttműködési megállapodás megkötésével a Nagyvállalat hozzáférést kap az összes információs csatornához és részükre biztosított felületekhez.

Nagyvállalati Vásártér felületünk megtekintéséhez kattintson az alábbi gombra!

Regisztráció és használat
A Nagyvállalat és DUNAVIRÁG együttműködése a DUNAVIRÁG Nagyvállalati Programban!

  1. Együttműködési megállapodás megkötése (https://floricholding.hu/programjaink/)
    Kérjük megjelölni hány darab önálló belépési lehetőséget kérnek.
    Mi elvégezzük a regisztrációt és legyártjuk a megfelelő belépési adatokat, hozzárendelünk kedvezmény (kupon) kódokat, majd visszaküldjük a megjelölt ill. a kapcsolattartásra használatos e-mail-re.

  2. Belépés a https://nagyvallalat.dunavirag.hu/ oldalra
    Minden információ megtalálható a termékekről, üzleteinkről (szalonokról, átvevő helyekről stb.). Szalonjaink fejlesztések alatt, így az elérhetőségek és újabb helyek folyamatosan frissülnek.

  3. Kiválaszthatják a személyes kapcsolattartásra vagy üzletlátogatásra alkalmasnak vélt szalonunkat, stúdiónkat. Helyben vagy a személyes kapcsolattartójával érvényesíthetik a kedvezmény -kuponokat. A Nagyvállalati programon túli egyedi és saját termékeink vagy normál igények is választhatóak.

  4. Az önálló belépésre jogosultak döntik el:
    – a kuponok kifutó (egyszeri) vagy folyamatos állapotát
    – a számlázás és fizetés menetét (számlázás központi vagy kuponok érvényesítői felé történjen ill. a kapcsolódó fizetéseket)
    – kifutó kuponok esetén újabbak indítása

  5. Segédletként minden Nagyvállalati Partnerhez hozzárendelünk egy központi kapcsolattartót is, aki személyesen, telefonon vagy e-mailen is segíti a lebonyolítást.

Aktuális Nagyvállalati ajánlatunk nagy méretű megtekintéséhez kattintson ide!

Virágnaptár

A DUNAVIRÁG Vállalat hónapról hónapra segítséget nyújt partnereinek az arculatuk folyamatos alakításához, üzleteik és kirakataik színvonalas berendezéseihez. Ezek mellett termékeket, színeket és kompozíciókat ajánl a trendek elemzései alapján.

Legfrissebb Virágnaptárunk megtekintéséhez kattintson az alábbi gombra!

Márkabolt

Florin Virág & Dekor

Termékeinket megvásárolhatjátok online webshopunkban is, melyet a megrendelés után pár nappal át is vehettek üzletünkben.

8500 Pápa, Deák Ferenc utca 1.
Nyitvatartásunk: Hétfőtől- Péntekig 9.00-17.00, Szombat 9.00-12.00
Telefontos elérhetőség: 06/30 288 0186

florinshop.hu

Videó lejátszása

Florin Virág & Dekor

Moon Flower Törökszentmiklós

Donauflower

Videó lejátszása

Partnermentő Csomag

DUNAVIRÁG VÁLLALAT Partnermentő csomag

Ahogy érzékeljük a világ 180 fokos fordulatot vett és a régi megszokott dolgok már nem úgy működnek. Változásra, változtatásra van szükség környezetünkben és üzletünk működtetésében is, ahhoz, hogy a változásokból vállalkozásunk pozitív eredménnyel zárhassa majd az évet.  Vállalatunk Partnerei számára különböző, a mai változásoknak megfelelő partnermentő csomagokat készít elő.

Az egyik fő működési akadály a sok elfekvő kellék áru és alapanyag, mely gátolja anyagi tőkénk új befektetését, valamint foglalja a polcainkat az új, vevők által kedvelt áruk elől.

  • Sok az 1-2 éve beragadt kellék készlete?
  • Szeretne megszabadulni tőle?
  • Szeretné frissíteni készletét, új trendeknek megfelelő kellékekkel dekorálni üzletét elkápráztatni vevőit?

A fenti problémák megoldására nyújt komplex megoldást a Dunavirág Vállalat a Partnerei számára.

Gyakorlati lépések:

  • Partner felkeresi a Dunavirág Vállalat kijelölt személyét a programban való részvételi szándékát jelzi
  • A Partner a következő e-mail címre elküldi az elfekvő kellékek listáját fotóval db számmal együtt és megjelöli a nettó beszerzési árát (mennyibe is került?)
  • A termékek listáját a Dunavirág Vállalat részéről felelős személy átnézi, elszállítását átbeszéli a partnerrel (helyszín és időpont) és egyeztet az új kellékek vásárlásának maximális keret összegéről, a beszállított régi áruk közösen elfogadott bruttó (ÁFA-val növelt) értékben beszámításra kerül az új áruk számla értékébe.
  • Az új kellékekről készült számla kifizetésének határideje, akkor amikor az új készletek a partner részéről üzletében eladásra kerültek. Ameddig ez a számla nem került kifizetésre további átutalásos számlára történő kellék vásárlás nem engedélyezett.
  • egy – egy alkalommal történő kellek cserének mennyiségben igazodnia kell és összegében tükröznie szükséges az adott virágüzlet forgalmazási lehetőségét, vevőszámát és polcméreteit (raktárra és egyéb célokra nem használható a kellékcsere program)

Programba részt vehet az a vállalkozás
melynek,

  • Érvényes Együttműködési megállapodása van a Floric Holding Kft.-vel
  • a Dunavirág Vállalat által kínált eszközök mindegyikét használja:
    • Vásártér
    • A havonta megjelenő Virágnaptár színei -színkombinációi megjelenítése az üzlet kirakatában
    • Külső megjelenés (bolti cégtábla vagy matrica kihelyezése)
    • Használatban lévő partnerkártyával rendelkezik

Ügyviteli Rendszer

DUNAVIRÁG VÁLLALAT Ügyviteli Rendszere

Több éves fejlesztői munka eredményeként üzembe helyeztük a DUNAVIRÁG Ügyviteli Rendszert. A tesztidőszak a 2022.év december hó -ill. IV. negyedév – időszakának teljes körű ügyviteli feladatainak lerendezése volt, melyet a 2023.01.20. napján esedékes ÁFA bevallással lezártunk. 2023-tól Kiemelt partnereinknél komplexen működésbe lépett a Rendszer.

Milyen előnyöket biztosít Partnereinknek?

  1. Teljes körűen papírmentessé vált az ügyek intézése!
  2. Olcsóbb és korszerűbb megoldások pozitív változásokat hoznak az életünkbe!
  3. Az egymáshoz kapcsolódó eszközök és kisebb rendszerek használatával rengeteg időt, pénzt és energiát spórolhatunk meg. A komplex használat jelentősen növeli a vállalkozás hatékonyságát, pénzügyi eredményét.
  4. A feladatok sűrűjében – nehezebb napokon megeshet, hogy hibázunk. Az esetleges hibák gyorsabban megmutatkoznak, azok javítására még azelőtt sor kerülhet, hogy annak következményei lennének.
  5. Szakértőink távolról tudnak segíteni a felmerülő problémák megoldásában, tervezhetővé válik az üzletmenetünk, ezáltal optimalizálni lehet az adó és egyéb terheinket.
  6. Üzleteinkben a visszatérő, törzsvevőink örömmel fogadták az újdonságokat, online elérhető programjainkat, saját gyártású termékeinket.

Gyakorlati kérdések – miből is ez a komplex rendszer?

  • Kiemelt Partnereink Vásárterünkön rendelik meg a nekik szükséges árukészletet. Az áruk elszállítása közben már a saját Vásárterükben azok megjelennek a helyi sajátosságoknak megfelelően ( árazva, leírással és képekkel kiegészítve), így az üzletben már a termék megérkezése előtt nyílik lehetőség megrendelések felvételére is. A termékek kipakolását követően nincs semmilyen készletkezelési vagy dokumentációs feladat, indulhat a szakmai munka!
  • A termékösszetétel kiválasztásához, a polcok és kirakat elrendezéséhez támogatást nyújt a DV VIRÁGNAPTÁRA.
  • Értékesítés – számlázás történhet számla kiállítással vagy pénztárgéppel. Számlázást a DV Központ által hitelesített és beállított online számlázó programmal végezzük. Ezekben az esetekben nem szükséges kinyomtatott számlákat, pénztárgépszalagot csomagolni a könyvelés részére.
  • Dunavirágos cégeken kívüli beszerzés esetén sem kell papíralapon a számlákat megküldeni.
  • A pénzügyi lebonyolítás a CIB Bank Dunavirágos költségmentes Bankszámlacsomagján keresztül zajlik, bankkártya terminálokat is Központunk biztosítja.
  • Partnereink több vállalkozási formában, több céggel végzik tevékenységüket. Az új cégeket kompletten, üzemképesen, teljes eszközparkkal felszerelve és a cégek mindennapi használatára kiképezve kapják Partnereink.

Az Ügyviteli Rendszerünk folyamatos fejlesztés és bővítés alatt áll. Minden újonnan létrejövő eszközünk, programunk az Ügyviteli Rendszeren keresztül érhető el, használható fel.

 

Ki használhatja a DUNAVIRÁG Ügyviteli Rendszert?

Terveinkben szerepel, hogy a Kiemelt Partnereinken túl az Őket követő „Stúdió” besorolású Partnereinknek is biztosítjuk a lehetőséget.

A Partnerség feltételeit, a Partnerhálózati kategória besorolás módszerét megismerheti:

  • florichoing.hu weblapunkon
  • DUNAVIRÁG Centrumban személyesen
  • DUNAVIRÁG MÁRKABOLT és Szalonokban

Miért a sberbank?

A Sberbank a Dunavirág Partnerhálózattal való együttműködésben a virágboltok sikeréhez kíván hozzájárulni azzal, hogy speciális banki konstrukciókat és termékeket biztosít a virágosok számára. ​ A Sberbank Magyarország Zrt. (korábbi néven Magyarországi Volksbank Zrt.) az osztrák Sberbank Europe AG leányvállalata, lakossági-, mikro-, KKV- és nagyvállalati ügyfeleknek nyújt teljes körű banki szolgáltatást Magyarországon. A bank 1993 óta működik sikeresen a magyar piacon, 2013. november 1. napjától Sberbank Magyarország Zrt. néven. A bank fő részvényese a bécsi központú Sberbank Europe AG, mely 2012 februárja óta az orosz Sberbank 100 százalékos tulajdonában van. Az a tőkeerő, banki kultúra, pénzügyi tudás, termékismeret és elkötelezettség, amit a Sberbank képvisel, garanciát jelent a hosszútávú sikeres és stabil banki működésre. A Sberbank Europe csoport Európa 8 piacán van jelen: Ausztriában, Bosznia-Hercegovinában, Horvátországban, Csehországban, Magyarországon, Szlovéniában, Szerbiában és Németországban.